personstarthumb-up

Vad har ni gjort med era hus idag?

1768k läst  17,3k svar

1. D09
    Medlem · Nivå 24
    Projekt dåligt väder:

Spänt upp ett nät så man kan lira puck inne :geek:

2. Snigla
    Allvetare Nivå 19
    Snacka om att "tigga om det".. :surprised: Framför ett fönster av alla ställen??? :thinking:
    Tur att jag bara ser julgranen..egentligen :p

D09 gillar
  3. D09
    Medlem · Nivå 24
    Lyckas grabben dra iväg ett såpass hårt skott att nätet ger efter och att rutan kraschar...

Då ska jag bjuda han på pizza :ok::geek:

tobbbias, Pagno och Snigla gillar
  4. Snigla
    Allvetare Nivå 19
    ..om du gör det då? Bjuder han dig på pizza då? :D

tobbbias och D09 gillar
  5. D09
    Medlem · Nivå 24
    Ha ha chansen är nog större att han lyckas ;)

Jag har aldrig lirat hockey men får bjuda på ett klipp av mina fladderpuckar ;)

AndersPS och Snigla gillar
  6. Snigla
    Allvetare Nivå 19
    hehe, som sagt.. svårt att låta bli när möjligheten finns.. (man har ju barnasinnet kvar tills man dör typ..). Hade aldrig kunnat låta bli att smacka till pucken om den låg där :p

Pagno och D09 gillar
  7. P
    Medlem · Nivå 17
    Jaja, det verkar som att alla andra har mer ordningsamma/lydiga barn.
    Om jag hade gjort samma som du, hade det inte räckt med det nätet, mina småknoddar skjuter inte bara med puckar.

Funderar på att skicka grabben din en stor laddning sten och glaskulor, mest för att se om han gillar att spela kula....

själv hade jag fått bytt rutan minst en gång i halvåret om mina fått använda klubbor inomhus, puckar, bollar är inte lika kul att skjuta på varandra.

Mvh P-A

D09 gillar
  8. D09
    Medlem · Nivå 24
    Ha ha jag köpte ett nät till för utsidan men kanske ska hänga det inne istället ;)

Man Ju inte vad som kommer på posten ;)

Appendix gillar
  9. sir_daniel
    Självbyggare Nivå 12
    Fundera på att skruva fast en plexiglasskiva framför rutan plus nät så Minskar risken för rutbyte markant

johel572 och D09 gillar
  10. S
    Medlem Nivå 13
    Byggt rymdstation aka satt folie i bastun. Trångt, många vinklar och hörn, men det gick till slut. Återstår några bitar vid fönstret, sedan läkt och panel.

04986DED-D55C-4C5F-ABCA-13FC0B8D4E2F.jpeg

Appendix, FredrikR, TeroM och 1 till gillar
  11. TeroM
    Renoverare Nivå 16
    Burit in och kopplat ihop mera prylar.

3BC3FAD8-9F63-4324-BA4F-7EF3244D0ABB.jpeg

Spikat salningarna på dörrkarmarna och dämpat den vita färgen en aning.

CBFD139B-12C4-45BA-9A78-B8E28B86E935.jpeg

Appendix, Snigla och FredrikR gillar
  12. 13th Marine
    Renoverare · Nivå 13
    TeroM: Inte övervägt bananer där? Har sparat mig mycket tid och svordomar när man kopplar om eller flyttar saker =)

Appendix gillar
  13. Snigla
    Allvetare Nivå 19
    Trodde jag med när jag så omsorgsfullt (köpte och) kopplade på bananisar på högtalarsladdarna, när jag köpte dem för några år sedan, nu.. när nya recivern kom för nån vecka sen..var det lättare att slita bort alla igen - gick snabbare och funkar nu perfekt (y):)

Har man väl satt dit dem (och de funkar) rör man dem ju, tack och lov, inte så mycket sedan :)

14. TeroM
    Renoverare Nivå 16
    Var inne på det och har bananer liggande men de bygger onödigt mycket på baksidan. Trångt att få burken in mot väggen redan som det är med alla kablar och som snigla säger, man skall inte behöva peta för ofta i detta.

15. AndersPS
    Renoverare Nivå 12
    IMG_0594.jpg
    Dammsugit golvet... igen... Hoppas på att vi hinner klart med det sista så att det är redo för målning nästa vecka.

Biggie gillar

Hej där! Skaffa ett konto gratis så kan du också ställa frågor i forumet. :love: