4 934 538 läst ·
34 010 svar
4935k läst
34,0k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Skruvat dit allt golvspån utom sista biten in mot väggen.
Hann slipa och spackla väggen och plocka undan äpplena så Husqvarnan slipper göra mos eller köra fast.
Jobbet räddade mig från från att fortsätta med väggstumpen ovanför källarfönstret, men det är ju dag imorgon å..
Hann slipa och spackla väggen och plocka undan äpplena så Husqvarnan slipper göra mos eller köra fast.
Jobbet räddade mig från från att fortsätta med väggstumpen ovanför källarfönstret, men det är ju dag imorgon å..
Vädersäkrat väggen kring de nya fönstren så inte isoleringen är öppen över vintern. Målning lär det inte bli detta år då det fortfarande inte är klart med kommunen. Allt rött skall bytas med.
Sen gick kvalitetstången från Jula sönder, får satsa på bättre kvalite när jag skaffar en ny.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sen gick kvalitetstången från Jula sönder, får satsa på bättre kvalite när jag skaffar en ny.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Japp, falstång.
Jula har bara sina egna för 250:- Såg annan modell på Bauhaus med bredare käftar vilket jag skulle föredra men prislappen var dryga tusenlappen ...
Men, jag kommer att bocka många bleck så blir nog ngt sådant.
Jula har bara sina egna för 250:- Såg annan modell på Bauhaus med bredare käftar vilket jag skulle föredra men prislappen var dryga tusenlappen ...
Men, jag kommer att bocka många bleck så blir nog ngt sådant.
Förstår inte varför kommunerna ska ha n¨ågot med färgval att göra överhuvudtaget. Det finns oändligt antal andra faktorer på hus som de brde lägga mer kraft på.TeroM skrev:
(I Täbys och andra Stockholmskommuners fall borde man ju lägga ner all "skönthetstid" på att se till att miljonprogromernas hus skaffar annan färg än 20 nyanser av grått)