Häftig damm Mr R :thumbup:

Y
Jag har gått lite längst blivande grusgångar och kommit på att jag ska ha långa granitblock som kantsten mellan grus och gräs.

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Pysslat lite med växthuset och ogräset.. samt inspekterat vårt "senaste tillskott" ..dvs plommonträdet vi planterade i höstas! Behöver rensa bort lite ogräs..men annars verkar det *peppar peppar* må bra.. blir dock inte så mycket frukt i år (typ tre blommor..)..

..men nästa år kanske vi får en rejäl skörd :D

Vi brukar få typ tre miljoner plommon på vårt träd :). Det kanske är lite av ett i-landsproblem men det är ganska äckligt att plocka en skottkärra full med ruttna plommon... : :x

Snigla skrev:
Häftig damm Mr R :thumbup:
Jag tänkte sätta fisk där snart ;)

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
mexitegel skrev:
Vi brukar få typ tre miljoner plommon på vårt träd :). Det kanske är lite av ett i-landsproblem men det är ganska äckligt att plocka en skottkärra full med ruttna plommon... : :x
Då har man väntat för länge (med att äta upp dem) ju.... !! :wow:
Fast ..det är ganska äckligt att skrapa upp säck efter säck med ruttna äpplen också.. (Speciellt året efter, brukar lämna nån hög till djuren)

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Yrrol skrev:
Jag har gått lite längst blivande grusgångar och kommit på att jag ska ha långa granitblock som kantsten mellan grus och gräs.
Snyggt, men "tungarbetat" :thumbup:

N
Påbörjat ny grill
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Luddis_1 och 7 till
  • Laddar…
Lagt hönsnät över ett litet parti på gräsmattan som är reparerad och nysådd för att kattj-vlen inte ska ha det som sin toalett :mad:

mexitegel skrev:
Lagt hönsnät över ett litet parti på gräsmattan som är reparerad och nysådd för att kattj-vlen inte ska ha det som sin toalett :mad:
Taskmört! Vart ska kissen göra sin behov nu? :D

Jag har försökt få den att fatta att grannens rabatter är bättre :D

• Gilla
Bo.Siltberg och 1 till
  • Laddar…
mexitegel skrev:
Jag har försökt få den att fatta att grannens rabatter är bättre :D
Det kan inte vara så svårt. Våra grannars katter har fattat det.

• Gilla
Mikael_L och 3 till
  • Laddar…
Kan inte like:a / gilla det inlägget -RB- men jag kan fnissa åt det.. :rolleyes:

Mikael_L
Ramnemark skrev:
Grävt halvvägs till Kina :)
Det där trädet kommer få det svårt framåt höststormarna ... :cool:

• Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Mikael_L
Vi hoppas på 12 st äpplen. :)
Snigla skrev:
[bild]

Pysslat lite med växthuset och ogräset.. samt inspekterat vårt "senaste tillskott" ..dvs plommonträdet vi planterade i höstas! Behöver rensa bort lite ogräs..men annars verkar det *peppar peppar* må bra.. blir dock inte så mycket frukt i år (typ tre blommor..)..

..men nästa år kanske vi får en rejäl skörd :D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.