Finns det någon som har liknande hus som vill berätta vad eran kurva står på?
 
Hej ante100

Sitter i villa med motsvarande värme som Du, men 68 + 68 kvm
Värmekurvan just nu 5,5. Har försökt köra med 3,5, men det blir alldeles för kallt på övervåningen. Radiatorerna värmer för dåligt.

Jag har inte provat att finjustera kurvan något.
/Leffe
 
Kurvan ska alltså upp runt 5 för att få värme i radiatorerna på övervåningen >:(??
Trodde nästa de var något fel på dom.
 
Japp, annars får Du alldeles för låg temperatur i radiatorerna.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.