22 657 läst ·
18 svar
23k läst
18 svar
Vad har ni för framledningstemp IVT490?
Hej ante100
Sitter i villa med motsvarande värme som Du, men 68 + 68 kvm
Värmekurvan just nu 5,5. Har försökt köra med 3,5, men det blir alldeles för kallt på övervåningen. Radiatorerna värmer för dåligt.
Jag har inte provat att finjustera kurvan något.
/Leffe
Sitter i villa med motsvarande värme som Du, men 68 + 68 kvm
Värmekurvan just nu 5,5. Har försökt köra med 3,5, men det blir alldeles för kallt på övervåningen. Radiatorerna värmer för dåligt.
Jag har inte provat att finjustera kurvan något.
/Leffe
Klicka här för att svara