Qudan skrev:
Finns bilder att skåda på hemsidan.
Qudan, vad snyggt det blev i köket, den där lilla stenbården var ju kanonfin :o, vad använde ni för stenar till den och hur fick ni dit dem, satte ni dem på "fri hand" i fixet, eller ......?

//Christina.

Tackar och niger :D

Vi satte dit dem i fixet och sedan var det bara att foga mellan alla småstenar. Använde en fog som ser ut som sand, så man får tankarna till en havsstrand med småsten och sand.

Det var lite trixit att få dit fogen, tog lite tid, men det var det värt.

Stenarna är såna där man köper hos blomsteraffären och dyl på lösvikt. Sen har jag även en sten som är lite finare som är alldeles lena som jag har bara lagt in lite här och var. Såna brukar finnas i burkar att köpa.

Kicksan skrev:
Vi har vita luckor,  strama med ram. Ekgolv, ekbänkskivor (ska det bli ! fick fel bänksiva levererad) rostfria vitvaror, kakel i beige/brunt.

Bilder finns på vår hemsida (se min profil)

Mvh
Kicki
Kicksan!

Kikade in på erat kök. Ååå, vad snygga luckor + handtag!! Jag ropade genast in karln och pekade och visade "Så vill jag ha!" - och (tro det eller ej!) han höll med!

Grattis till ett mkt vackert kök!

Josefine skrev:
Kicksan!

Kikade in på erat kök. Ååå, vad snygga luckor + handtag!! Jag ropade genast in karln och pekade och visade "Så vill jag ha!" - och (tro det eller ej!) han höll med!

Grattis till ett mkt vackert kök!
Tack så mycket !! :D
Vi är jättenöjda !
( bänkskivan ska dock bytas mot ek som vi beställt från början!)

Mvh
Kicki

Kicksan! Snyggt kök! Och ett snyggt bord + stolar där också - vad är det för något, varifrån? Vi letar köksbord.......

Dreams skrev:
Kicksan! Snyggt kök! Och ett snyggt bord + stolar där också - vad är det för något, varifrån? Vi letar köksbord.......
Tack ! ;D

Ekbordet är köpt på Europamöbler, kommer inte ihåg vad det heter.
Stolarna är från Mio, ek med svart skinnsits.

Mvh
Kicki

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.