Kolla hörni vad projekthoardern började pillra på igen. :) cnc plasman!!!!! :)

kabeldragningen kvar sen blir det åka av… eller så blir det spontansprängning ;)

• CNC-plasmaskärare i ett verkstadsutrymme med pågående kabeldragning och verktyg på väggen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Komponenter för en CNC-plasmaskärare med fokus på kabel och maskinens skärhuvud.
    Skapa konto
  • Del av CNC-plasmaskärare med synlig kabeldragning och mekaniska komponenter.
    Skapa konto
  • Hand justerar komponent på en CNC-plasmaskärare, med ofärdig kabeldragning och verktyg i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Elektronikkomponenter för CNC-plasma med kretskort och kablage på en metallplatta.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Wow
hobbs och 19 till
  • Laddar…
norrbottenssnickaren norrbottenssnickaren skrev:
Kolla hörni vad projekthoardern började pillra på igen. :) cnc plasman!!!!! :)

kabeldragningen kvar sen blir det åka av… eller så blir det spontansprängning ;)
Byggtråd!
Villhöver en sån, vet inte till vad men det spelar ingen roll... Man kommer på eftersom :)

• Gilla
Alltgår och 3 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Byggtråd!
Villhöver en sån, vet inte till vad men det spelar ingen roll... Man kommer på eftersom :)
Skaffa en!
En byggtråd är alltid bra att ha ;)

• Haha
nino
  • Laddar…
nino nino skrev:
Byggtråd!
Är värdelös på byggtrådar tyvärr :)

• Ledsen
nino
  • Laddar…
M
FredrikR FredrikR skrev:
Mycket har man provat ihop, men Havrefras och bea..!? (y)
[bild]
Kul att det inte bara vad jag som ville kommentera det! Står även en flaska sylt där till höger om bean som förbryllar :D

M Marcussjogren skrev:
Kul att det inte bara vad jag som ville kommentera det! Står även en flaska sylt där till höger om bean som förbryllar :D
men kom igen nu… det är ett matbord i ett kök förklaringen är nog mycket tråkigare än ni kan ana. ;)

M
norrbottenssnickaren norrbottenssnickaren skrev:
men kom igen nu… det är ett matbord i ett kök förklaringen är nog mycket tråkigare än ni kan ana. ;)
haha - men så länge vi håller oss borta från den verkliga förklaringen så kan vi roa oss åt att ni i er familj äter havrekuddar med bea och sylt :D

• Haha
  • Gilla
hyggabus och 2 till
  • Laddar…
Jämnat putsen på en murstock.
McGyver-tejpat dammsugaren på Elun.

/Höghus

Slipmaskin monterad på en murad vägg med puts och tejp för dammreducering.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Från förrådsbygget, min pantorouter kommer bra till för att skarva bärläkt på ett starkt och snyggt vis.

bbWR0II.jpg

• Gilla
Ivar Nelson och 14 till
  • Laddar…
Fick nyligen en ny excenterslip i present av min fru. Idag gjorde jag en liten hylla för slipgrejerna.

Ny excenterslip och slipmaterial ordnat på en nyligen byggd trähylla i ett verkstadsutrymme.
Skapa konto

• Gilla
Maria T och 13 till
  • Laddar…
S
JohnnyKeba JohnnyKeba skrev:
Fick nyligen en ny excenterslip i present av min fru. Idag gjorde jag en liten hylla för slipgrejerna.

[bild]
Den ser lite oslipad ut. ;)

• Haha
  • Gilla
Jocke Best och 4 till
  • Laddar…
S
Dammsugare och mopp på ett trägolv i en korridor under en pågående dammsanering.
Skapa konto

Dammsanering.

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Satte ihop en portabel energimätare för att ha koll på vad fruns husvagn drar där den står hos släktingar. Fick ta med verktygen som användes för att passa i denna tråd.

Elektriska verktyg och mätdon utspridda på golv, inklusive skruvmejslar, tänger och portabel energimätare.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
ClasseClas och 8 till
  • Laddar…
richardtenggren
TeroM TeroM skrev:
Satte ihop en portabel energimätare för att ha koll på vad fruns husvagn drar där den står hos släktingar. Fick ta med verktygen som användes för att passa i denna tråd.

[bild]
Släkt med Ove på solsidan? ;)

• Gilla
fremax
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Släkt med Ove på solsidan? ;)
Långt ifrån Ove.

Vagnen drog uppskattningsvis 6000 kWh :surprised: förra året (men frun frös inte) så vill ha koll på vad det kostar för att göra rätt för frun.

• Gilla
  • Älska
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.