4 130 769 läst ·
21 107 svar
4131k läst
21,1k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Gjort en termostat-attrapp så jag kan trimma in bergvärmen i lugn och ro utan att sambon och dottern ställer till det genom att skruva på elementet.. Den här sitter i hallen på ovanvåningen och är det som de båda frekvent är och pillar på mest..
Tog bort pinnen på termostaten..känns som ett vanligt vred men inget kommer hända
Tog bort pinnen på termostaten..känns som ett vanligt vred men inget kommer hända
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Spolat automatlådan på Volvon så nu funkar den bättre än på länge....
Drygt 13 liter gick det åt innan oljan som kom ut såg ut som hallonsaft.
Rätt mycket pyssel dock när ALL olja ska ur, inte bara det som är i tråget.
Drygt 13 liter gick det åt innan oljan som kom ut såg ut som hallonsaft.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Rätt mycket pyssel dock när ALL olja ska ur, inte bara det som är i tråget.
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Yups, visst är det det!pär h skrev:
Tack, de blev rätt bra även om jag hellre hade kört något roligare fanér än björk. Blev vad som fanns att tillgå mest för att experimentera med vitlim och strykjärn. De låter väldigt trevligt för vad de är, kan liksom inte få i närheten av fullregister eller ljudtryck med två 3 1/2"-element
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Fastnade med tummen i en 500x1000x1 mm stålplåt, som skar in i köttet och bet sig fast där jag klippt ur ett urtag. Höll på att inte komma loss. Ovanlig känsla. Mindre blod än jag trodde, dock.
Ajajajaj! Låter som om det gjorde ont.ricebridge skrev:
Happy healing eller vad man nu säger i dessa helgtider.
//Ronnie
PS. Gäller såklart er andra också som sågat tummar eller haft otur på andra sätt vilket rapporterats i tråden "Bordssåg, olycka". DS