2 156 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Vad göra med stora expansionskärl
På jobbet ska vi skrota två stora
expansionskärl och tänkte om man skulle kunna göra något kul med dem?
Lite inspiration eller idéer söker jag
Grill, rök, kärl till att brygga har jag kommit på hittills. De är riktigt tjocka i godset. Kvalite från Tyskland på 80-talet
expansionskärl och tänkte om man skulle kunna göra något kul med dem?
Lite inspiration eller idéer söker jag
Grill, rök, kärl till att brygga har jag kommit på hittills. De är riktigt tjocka i godset. Kvalite från Tyskland på 80-talet
Vad är det för material? Tryckkärlsstål, eller rostfritt?
Klicka här för att svara