K kloka_elin #1 Medlem · 604 inlägg 2 aug 2009 08:45 kloka_elin Medlem 604 inlägg 2 aug 2009 08:45 #1 har planterat gul och vit fetknopp som brett ut sig enormt under sommaren, och glatt oss med riklig blomning. Den börjar nu blomma över, och jag undrar nu hur jag ska göra med de ganska fula blomstänglarna. Klippa av? Göra ingenting? /Elin
har planterat gul och vit fetknopp som brett ut sig enormt under sommaren, och glatt oss med riklig blomning. Den börjar nu blomma över, och jag undrar nu hur jag ska göra med de ganska fula blomstänglarna. Klippa av? Göra ingenting? /Elin
L linkentuss_ #2 Medlem · nästan mitt i sverige · 89 inlägg 4 aug 2009 22:18 linkentuss_ Medlem nästan mitt i sverige 89 inlägg 4 aug 2009 22:18 #2 Vi har jättemycket gul fetknopp i ett stenparti på jobbet och den får ingen omvårdnad alls (på 10år) och trivs utmärkt. så låt den bara vara...
Vi har jättemycket gul fetknopp i ett stenparti på jobbet och den får ingen omvårdnad alls (på 10år) och trivs utmärkt. så låt den bara vara...
K kloka_elin #3 Medlem · 604 inlägg 5 aug 2009 09:07 kloka_elin Medlem 604 inlägg 5 aug 2009 09:07 #3 Jo, jag tror inte att man måste göra något för blommans överlevnad, det är mest att det är rätt fult som det är nu.
Jo, jag tror inte att man måste göra något för blommans överlevnad, det är mest att det är rätt fult som det är nu.