Har fått ca 25 st 50 cm långa bitar lärkläkt, 45*45 mm, över efter ett plankbygge. Se bilder.
Några tips på vad jag ska använda bitarn till? Känns för fint och dyrt att använda som ved. Något kul borde gå att bygga av stumparna.
Tacksam för tips!
Erik
Några tips på vad jag ska använda bitarn till? Känns för fint och dyrt att använda som ved. Något kul borde gå att bygga av stumparna.
Tacksam för tips!
Erik
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
