Har fått ca 25 st 50 cm långa bitar lärkläkt, 45*45 mm, över efter ett plankbygge. Se bilder.

Några tips på vad jag ska använda bitarn till? Känns för fint och dyrt att använda som ved. Något kul borde gå att bygga av stumparna.

Tacksam för tips!
Erik
Rester.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Plank.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Trevligt plank!
Så väldigt bra ut.

Kan du inte bygga blomlådor eller liknande?
 
Egen variant av pinnstol som kan stå i skuggan av det nya fina planket?
 
Tack för tipsen. Lutar åt en enkel bänk med sittdelen av lärkpinnar. Räcker till ca 150 cm.
 
Fick bli en enkel utebänk.

/Erik bänk.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.