Hej! Har byggt ett litet trädäck över 2 gamla brunnar på tomten, dom var inte särskilt vackra och ville inte att ungarna skulle snubbla över dom.
Har ni några trädgårdstips på hur jag kan piffa till den? Har funderat på att sätta lite större vintertåliga växter i kruka.
Det får gärna vara något som kan stå året runt men som samtidigt går att flytta om det nu mot förmodan kommer nån sprätt som behöver ha åtkomst till brunnarna 😆