4 850 läst ·
7 svar
5k läst
7 svar
Vad göra åt stor gräsmatta?
Beror på vilken storlek du nu pratar om! Har du ett par tusen kvm gräsmatta så kanske du kan förvandla delar av detta till en äng? Du kan då välja om du vill slå den en gång per säsong eller helt låta bli. Att låta häst/får beta är att ta tillvara på naturtillgångar...
Villaområde och perfekt skött nu, de hade trädgårdsmästare och har en liten traktor, jag låter det gärna växa men vi har barn och jag gillar inte att bullra eller skita ner luften. Nu har vi nog 200 lagom att handjaga men frun kör elvisp, där uppåt 2000Svedalahem skrev:
Vad jag minns händer ingen skada om man låter det vara så kommer nytt efter vintern.
Klicka här för att svara