2 325 läst ·
28 svar
2k läst
28 svar
Vad gör jag nu när jag har sett en råtta klättra i körsbärträdet
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 895 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 895 inlägg
Det finns råttor överallt, med eller utan körsbärsträd, så nej det behöver du inte. Jag är inte särskilt förtjust i råttor, men din rädsla känns väldigt stor, så stor att det kanske är bra att göra något åt det, nu när du vet att de finns i din närhet. Jag har tolkat det som att behandling mot fobi har hög success.M Marilena skrev:
Ska prova det också men först vill jag att de försvinner från min tomt, de är för nära.Fairlane skrev:
Det finns råttor överallt, med eller utan körsbärsträd, så nej det behöver du inte. Jag är inte särskilt förtjust i råttor, men din rädsla känns väldigt stor, så stor att det kanske är bra att göra något åt det, nu när du vet att de finns i din närhet. Jag har tolkat det som att behandling mot fobi har hög success.
Råttor finns överallt. De är mycket kloka och försiktiga små gnagare och har av goda orsaker inget intresse av att ta kontakt med oss människor. Det är därför du inte ser dom. Likadant med möss.
Så klampa du ut i trädgården din och bjud upp någon lämplig alfahane till lite körsbärsplockning tillsammans i trädet.
Att du såg råttan var alltså ett rent misstag av den lille gynnaren.
Så klampa du ut i trädgården din och bjud upp någon lämplig alfahane till lite körsbärsplockning tillsammans i trädet.
Att du såg råttan var alltså ett rent misstag av den lille gynnaren.