Hej alla goa hemmafixare. Ni med erfarenhet, vad kan jag förvänta mig bakom detta spegelskåp? Jag har köpt ett nytt spegelskåp från IKEA som ska upp, men då kommer belysningen sitta ovanför och inget uttag kommer finnas i skåpet (om jag inte eftermonterat vill säga). Belysningen är nu både upptill och i underkant av skåpet.

Jag har inte vågat ta ner skåpet än för rädsla att det kommer vara massa elkablar som jag inte kommer kunna hantera 🙃

• Badrumsskåp monterat på kakelvägg, belysning, hygienprodukter, handdukar, borrskruvdragare på handfat.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Har du tittat över skåpet? Ofta brukar det sticka ut några trådar rakt ur rör i väggen bara....

Leta upp säkringen och stäng av strömmen bara, så är det inga problem att ta bort det gamla skåpet.....

• Gilla
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Har du tittat över skåpet? Ofta brukar det sticka ut några trådar rakt ur rör i väggen bara....

Leta upp säkringen och stäng av strömmen bara, så är det inga problem att ta bort det gamla skåpet.....
Så hemligheten är nog den där luckan isåfall? :)

• Vit kakelvägg, ståldisk med skruvhål, saknade enheter eller hyllor, dammigt, ofullständigt monterad möbel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Antagligen, börja där.... 👍

• Gilla
MaoLin och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.