Flaska med etikett "POM POM TROPICAL", smaken är mango, ananas och kokos, alkoholhalt 4,5%, står på en spis.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
Fick en presentförpackning med 4 whiskeysorter från Höga Kusten. Dricker "Berg" idag. Även för mig som gillar Single Malt (Lagavulin 😋) smakar den helt ok.
Glas med whisky och en flaska High Coast Berg whisky står på ett bord i ett mysigt upplyst rum med växter i bakgrunden.
Skapa konto
Presentationsförpackning av High Coast Single Malt Whisky, The Origins Series, med fyra sorter: Älv, Berg, Hav, Timmer, på ett mörkt träbord.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
OramaC och 5 till
  • Laddar…
Maria T
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Fick en presentförpackning med 4 whiskeysorter från Höga Kusten. Dricker "Berg" idag. Även för mig som gillar Single Malt (Lagavulin 😋) smakar den helt ok.
[bild][bild]
Åh, spännande, den "lådan" skulle jag gärna vilja ha. Lagavulin, Oban och Laphroaig är mina favoriter, allt som är saltstänkt.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Grön burk på ett bord med texten "Winterland Brewery" och ett hjorthuvud som logotyp.
Skapa konto

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
V Vante skrev:
[bild]
God?
Ser fram emot att kunna beställa nåt från det bryggeriet i framtiden. 🙌🍻

4774
I brist på annat så gin med äppeldricka, istärningar och limecest 🍸

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Maria T
AW, som i After Walk. Riktigt bra, mellanmörk, 6,5%.

• Glas och flaska med mörk öl från 1906 Cerveceros, 6,5% alkohol, på ett färgglatt bord med kafémiljö.
    Skapa konto
  • Gilla
pmd och 5 till
  • Laddar…
Maria T
Glömde bort gårdagens AW - en liten kaffedrink i stil med Galliano Hot Shot, heter Barraquito och består av den sliskiga Licor 43, en espresso (café solo eftersom jag är i Spanien, inte Italien) och ett skum av kondenserad mjölk med kanel uppepå.
Snyggare än god.
En glas med kaffedrycken Barraquito, toppad med skum av kondenserad mjölk och kanel, placerat på ett fat med sked.
Skapa konto

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Något som får en igenom Torsdagskvällen efter premiärturen på hojen...
En smutt Diplomatico 😊

• Kristallglas och en karaff på ett träunderlägg, innehållande Diplomatico-rom, placerad i en vit hylla.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Maria T
Dagens After Walk blev inställd p g a rådande väder, rekommenderades inte ens att gå den korta promenaden från hotellet till "byn". Så, en tager vad en haver och i detta fall ett vitt vin från Supermercadon plus lite snacks. Har definitivt druckit sämre. Flaska och glas med vitt vin bredvid en liten hög snacks på bord.
Skapa konto

• Gilla
SC Aero och 4 till
  • Laddar…
Maria T
Flaska och glas med Dorada-öl på ett bord, en del av en After Walk i Vallehermosa.
Skapa konto

En Dorada plus ett fat vitlöksoliver i Vallehermosa. Då sken solen både ute och inne. Dagens After Walk alltså.

• Gilla
pmd och 1 till
  • Laddar…
P
Malmsey.

Ett whiskyglas med bärnstensfärgad vätska står på ett brunt bord.
Skapa konto

P
Maria T Maria T skrev:
[bild]
En Dorada plus ett fat vitlöksoliver i Vallehermosa. Då sken solen både ute och inne. Dagens After Walk alltså.
Ah. La Gomera. Dit hade jag tentativa planer på att åka en gång i tiden. Är det mycket uppför på vandringarna? Jag föredrar nedför …

Old Pulteney.

Maria T
P pmd skrev:
Ah. La Gomera. Dit hade jag tentativa planer på att åka en gång i tiden. Är det mycket uppför på vandringarna? Jag föredrar nedför …
Du får ett PM strax ang vandringarna.

• Gilla
pmd
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.