1 421 788 läst ·
17 790 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Det ska jag prova, låter vettigtS sblixten skrev:
Bröllopsdagen / Nationaldagen / Gårdagens:
Frukost: Färska jordgubbar i filen.. egen krusbärsmarmelad under osten.. ett experiment (potatiskaka..) och lite gröns ..
Lunch: Vi delade på en räkbomb & en glass till lunch..
Tapas till middag…
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Frukost: Färska jordgubbar i filen.. egen krusbärsmarmelad under osten.. ett experiment (potatiskaka..) och lite gröns ..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lunch: Vi delade på en räkbomb & en glass till lunch..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tapas till middag…
DAGENS MIDDAG
Blev grillad kryddad fläskkarré, ugnstekt kryddad potatis, sallad och lite små slattrester från igår.. hummus, tomat/chiliröra, tsatsiki, fylld chili… 👍😊
Hade också gjort en varsin enkel liten dessertbakelse!
Som vi ”fikade på” när vi spelade Sequence 😃
Blev grillad kryddad fläskkarré, ugnstekt kryddad potatis, sallad och lite små slattrester från igår.. hummus, tomat/chiliröra, tsatsiki, fylld chili… 👍😊
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hade också gjort en varsin enkel liten dessertbakelse!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Som vi ”fikade på” när vi spelade Sequence 😃










