1 339 865 läst ·
16 358 svar
1340k läst
16,4k svar
Vad blir det för mat?
Pizza ikväll, skulle ha börjat tidigare för när det väl var dags att baka ut så var jag så hangry att det höll på att brista helt när jag inte fick till utbakningen. Allt var fel sen, osten var för söndersliten, inte nog med basilika, bakplåtspappret på fel ställe, fel skärbräda diskad, dålig sax 😂
Nåja, smaken var OK men framför allt fyllde den magen, så slutet gott allting gott
Nåja, smaken var OK men framför allt fyllde den magen, så slutet gott allting gott
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den ser väldigt god ut, alla motgångar till trots. 😉👌🍕Storsockret skrev:
Pizza ikväll, skulle ha börjat tidigare för när det väl var dags att baka ut så var jag så hangry att det höll på att brista helt när jag inte fick till utbakningen. Allt var fel sen, osten var för söndersliten, inte nog med basilika, bakplåtspappret på fel ställe, fel skärbräda diskad, dålig sax 😂
Nåja, smaken var OK men framför allt fyllde den magen, så slutet gott allting gott![]()
[bild]
Redigerat:
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Köpte två kilo strömming, sex rejäla abborrar och en sik idag direkt av fiskaren. Siken urtagen och ligger i frysen, abborren byxad och ligger i frysen, framfenorna rökta och uppätna. En del av strömmingen rökt varav en del inlagd i vinegrättlag. Resten har jag gjort flundror av och ska läggas i ättikslag. Pust! Vilken tid allt tar att göra!! Men blir ju så gott!!Maria T skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg