1 419 417 läst ·
17 742 svar
1419k läst
17,7k svar
Vad blir det för mat?
Var förbi där i helgen och tycker inte där är mycket att se(även om det var tredje gången😏) Tomaterna får man hålla tillgodo att se på avstånd bakom rep och sen är där typ 200kvm med kryddväxter och annat samt det sedvanliga krims krams små plocket.C C.Ö skrev:
Verkligen inte värt en egen resa men är man på väg där i mellan kan man svänga av.
Ja, håller med dig. Nu ville särbon dit. Och jäklar vad folk där var. Vi hade tur att komma så vi fick ett bord ute. Sen var det kö för dom efter. Mackan var god. Jag åt. Men inget wow. Särbo åt deras tomatpaj, som jag utan att skryta gör mycket bättre själv.M MsTake skrev:Var förbi där i helgen och tycker inte där är mycket att se(även om det var tredje gången😏) Tomaterna får man hålla tillgodo att se på avstånd bakom rep och sen är där typ 200kvm med kryddväxter och annat samt det sedvanliga krims krams små plocket.
Verkligen inte värt en egen resa men är man på väg där i mellan kan man svänga av.
Tomater har jag själv hemma i flera sorter.
Men köpte med mig av det glutenfria bovete brödet som är så gott.. Och inte torrt som mycket glutenfritt kan vara.
Jag tycker det funkar. Men det är ju mer att jag ska äta något enkelt och nyttigt än att jäklar vad gott det är.Maria T skrev:
Fattar! om jag är hungrig och inte orkar tillaga nåt, så blir det till att möla (småländskt uttryck kanske) ihop allt på en tallrik. I mitt fall ofta rester eller en burk makrill eller tonfisk från konserv med ris, potatis, lite lök. Väldigt enkelt men kan bli gott, mättar i alla fall som jag tänker din blandning gör.M Mortsken skrev:
Va.. jag tror inte jag behöver äta grodlår om de ändå smakar som kyckling. Svensk kaviar verkar vara på väg uppåt nu när ryssarna får sin skit.H heimlaga skrev:
Malmgren vill ju bara provocera.
Tror han... var en mobbare i skolan... Och sen inte kunde sluta.
.
Också tvungen att söka på vad det var, har hört Patty Melt men inte sett det...den...Oskick skrev:
en nära förestående hjärtattack eller vad det brukar nämnas på engelska.
Men gott, delar gärna en sån med nån annan som vågar.