1 410 047 läst ·
17 634 svar
1410k läst
17,6k svar
Vad blir det för mat?
En lördagsbild i efterskott. Gryta på fläskfilé, chorizo, paprika, lök, chili och syltlök och oliver. Skön hetta.
Smashburgare o pommes. Köpedressingen gick bort, länge sen det var burgare här, så det blev en hemmagjord med några droppar sriracha. Ont om övriga tillbehör så det blev dressing, silverlök, bistrosallad o Västervikssenap.
Smashburgare o pommes. Köpedressingen gick bort, länge sen det var burgare här, så det blev en hemmagjord med några droppar sriracha. Ont om övriga tillbehör så det blev dressing, silverlök, bistrosallad o Västervikssenap.
KEBABRULLE (gårdagens middag)
De mindre bröden till just kebab.. var mer komplicerade än de större 😜 kommer nog säga samma sak imorgon..hm idag 😃…då vi planerat ”resten” av bröden till pulled pork.
Till tacos är storleken perfekt dock..‼️
De mindre bröden till just kebab.. var mer komplicerade än de större 😜 kommer nog säga samma sak imorgon..hm idag 😃…då vi planerat ”resten” av bröden till pulled pork.
Till tacos är storleken perfekt dock..‼️
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
BBQ Special.
Knifetown Burgers i Uppsala.
200g svenskt nötkött, 2 x cheddarost, bacon, picklad rödlök, chipotlemajonnäs, blåbär och habanero BBQ sås.
Mycket god. 🍔🍔🍔🍔🍔/5
Knifetown ligger på en hedrande 7:e plats på Burgerdudes Sverigelista.
Knifetown Burgers i Uppsala.
Logga in
Skapa konto
200g svenskt nötkött, 2 x cheddarost, bacon, picklad rödlök, chipotlemajonnäs, blåbär och habanero BBQ sås.
Mycket god. 🍔🍔🍔🍔🍔/5
Knifetown ligger på en hedrande 7:e plats på Burgerdudes Sverigelista.
Nice, någon gång ska jag oxå testa en Top 10:a på Burgerdudes-listan🤩
Jag har ätit en snarlik & Supergod 160gr Hamburgaren några gånger (som förutom dina ingredienser även hade stekt Ägg, Pepperjackost samt Björnbärssylt😀👌
Jag har ätit en snarlik & Supergod 160gr Hamburgaren några gånger (som förutom dina ingredienser även hade stekt Ägg, Pepperjackost samt Björnbärssylt😀👌
Pulled Pork wrap blev det till middag igår..
Som jag nämnde var små bröd komplicerat även här hehe..
Men blev mycket gott (bbq dressing, sallad, chili och picklad rödlök på)
Som jag nämnde var små bröd komplicerat även här hehe..
Men blev mycket gott (bbq dressing, sallad, chili och picklad rödlök på)
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Laddat för detta besök? https://www.vagabond.se/restips/tre-av-varldens-basta-burgare-kommer-till-stockholmFredrikR skrev:
Flygardagens middag:
Souvlakispett, caprese, sallad, fetaoströra, hummus, tzatziki, ugnsstekt potatis
Souvlakispett, caprese, sallad, fetaoströra, hummus, tzatziki, ugnsstekt potatis
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Här blev det raggmunk och bacon med lite lingonsylt till lunch.
Jag tror det var första gången jag gör det.
Lätt och snabbt, och bra när det fanns ett halvt överblivet baconpaket och en massa potatis som börjar vara bråttom att göra av med.
Jag tror det var första gången jag gör det.
Logga in
Skapa konto
Lätt och snabbt, och bra när det fanns ett halvt överblivet baconpaket och en massa potatis som börjar vara bråttom att göra av med.