1 418 533 läst ·
17 727 svar
1419k läst
17,7k svar
Vad blir det för mat?
Var buffe' på det Spanska hotellet i kväll, tog bla av en gryta "kött och svamp"
Den smakade Svensk Kalops, en riktig god sådan 🙂
Provade även denna....vad säger man.... gummimatta med okej smak ?? 😉
(Bläckfisk om ingen ser vad det är)
Den smakade Svensk Kalops, en riktig god sådan 🙂
Provade även denna....vad säger man.... gummimatta med okej smak ?? 😉
(Bläckfisk om ingen ser vad det är)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lördagsmiddag:
Stekt kycklingfilé, ugnstekta grönsaker (potatis, vitlök, paprika, sötpotatis, palsternacka) samt en klick bea 👍😊
+ lite ost och frukt till dessert! (hade köpt en ”nyårsbricka” som inte blivit öppnad..)
Stekt kycklingfilé, ugnstekta grönsaker (potatis, vitlök, paprika, sötpotatis, palsternacka) samt en klick bea 👍😊
Logga in
Skapa konto
+ lite ost och frukt till dessert! (hade köpt en ”nyårsbricka” som inte blivit öppnad..)
Renoverare
· Stockholm
· 20 189 inlägg
Har du sett någon försöka? 😊 man brukar väl säga att en gris ”ibland beter sig mer som mänskliga barn än som djur” och de jämförs med treåringar .. (och de kan spela tv-spel hehe)P pmd skrev:
Länk till de ”10 smartaste djuren i världen” :
https://www.gp.se/nyheter/sverige/h...-varlden.f82a5d66-f27c-4df4-a0d0-b1698f30eaad
Lagar mat idag.. (ingen av dem är dagens middag.. heller inte nästa rätt som jag har i ugnen nu).. har ju satsat hela veckan på att jag skulle käka pizza.. (prova en färdig napolitansk pizzabotten vi hittade på Lidl)
Update:
Sweet Jelena Chicken har nu kommit ut ur ugnen oxå
(Lite bränd på kanterna, borde nog kompenserat lite på tiden.. när jag gjorde lite mindre sås)
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Update:
Sweet Jelena Chicken har nu kommit ut ur ugnen oxå
Logga in
Skapa konto
(Lite bränd på kanterna, borde nog kompenserat lite på tiden.. när jag gjorde lite mindre sås)
Redigerat: