1 015 116 läst · 13 763 svar
1015k läst
13,8k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 18 404 inlägg
Fortsatte på grilltemat idag.. frystemat och resttemat... (nu börjar det bli avancerat..)
Vi hade rester av grillskivor, fläskfilé, majs och sallad från igår... "spädde" på lite med picklad rödkål. mashes sweet potatoes, grillad kycklingfilé (från frysrensning..) samt en liten hm.. blomkålsgratäng (en påse frusen blomkål från long time ago.. tog in den igår så den var tinad.. idag fick den sällskap i en ugnsform med färskost.. riven ost.. kryddor och lite chili.. som sedan fick stå i ugnen i 20 min)
Det blev lyckat 😋👍
Vi hade rester av grillskivor, fläskfilé, majs och sallad från igår... "spädde" på lite med picklad rödkål. mashes sweet potatoes, grillad kycklingfilé (från frysrensning..) samt en liten hm.. blomkålsgratäng (en påse frusen blomkål från long time ago.. tog in den igår så den var tinad.. idag fick den sällskap i en ugnsform med färskost.. riven ost.. kryddor och lite chili.. som sedan fick stå i ugnen i 20 min)
![En tallrik med grillad kycklingfilé, grillad majskolv, blomkålsgratäng, picklad rödkål, sötpotatismos och en färgglad sallad.](https://static.byggahus.se/attachments/images/medium/813/813713-30999e6afc6b0fe81b1dc675520f61b2.jpg)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
![En tallrik med grillad kycklingfilé, majskolv, blomkålsgratäng, sötpotatismos, picklad rödkål och sallad.](https://static.byggahus.se/attachments/images/medium/813/813714-6230b4aaedb324ece4e2939c94e7b03d.jpg)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det blev lyckat 😋👍
Renoverare
· Stockholm
· 18 404 inlägg
Ljuva minnen. Där var jag 1982. Efter en flaska 5 kronors vitt vin var, badade jag och kompisen från stenpiren, till lokalbedövningens glädje. Detta var i maj.AndersMalmgren skrev:
Hotellrummet kostade 50 kr.
Nu är väl priserna lite högre?
Där firade vi vår smekmånad. Hittar man bara rätt restauranger bort från turiststråken så är det mesta på menyn av toppklass. Ätit en av de godaste entrecote jag någonsin har ätit. Första plats innehar Paloma restaurang i EsteponaAndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 404 inlägg