Vi har nyligen köpt detta hus där ovanvåningen fortfarande är delvis oinredd. Dock blir jag inte riktigt klok på ett par förkortningar på planritningen gällande befintliga rör och vart dessa ska gå vidare.
Det gäller följande; S3 VGY (2st) samt F1+RL (3st)
Är det nån sorts ventilation som ska vidare ut via taket eller vad säger ni?
Tacksam för all hjälp från en riktig husägare-novis =)