Har en bänk i betong (armerad inuti) som står ute jämt. Vad är det som gör att betongen blir röd så, som på bilden? Det är inte färg vi målat på utan har uppstått med åren. Blöder armeringen rost inuti eller vad händer här egentligen?
Intressant, tack!
Klicka här för att svara
