Ja som rubriken lyder - Vad är det som låter så här? Kan det vara husbock? Upptäckte det idag och har hållit på ett bra tag nu till och från.

L Lussekattis skrev:
Ja som rubriken lyder - Vad är det som låter så här? Kan det vara husbock? Upptäckte det idag och har hållit på ett bra tag nu till och från.
Jag hör inget...

H Hogebo skrev:
Jag hör inget...
Varför skulle det vara husbock? Var bor du? Vad har du filmat? Är det ett tickande ljud? Blaps mortisaga.

Låter som en fläkt.

H hovapettson skrev:
Varför skulle det vara husbock? Var bor du? Vad har du filmat? Är det ett tickande ljud? Blaps mortisaga.
Ja ett tickande ljud i väggen. Verkar inte höras på vissa mobiler. På min hörs det men inte sambons.

T TypRätt skrev:
Låter som en fläkt.
Det är ett väldigt snabbt tickande ljud men har förstått att det inte hörs på vissa mobiler.

H Hogebo skrev:
Jag hör inget...
Nej, det verkar vara svårt att höra. På min mobil hörs det väldigt tydligt men inte på sambons.

H hovapettson skrev:
Bor I södermanland på en gård

L Lussekattis skrev:
Förstår att det är svårt att höra. Hörs på min mobil men inte sambons. Ett snabbt, tickande ljud i väggen. Skickade filmen till anticimex som i alla fall hörde och ja, det kan vara husbock. Så de kommer om en vecka.

• Gilla
Hogebo
  • Laddar…
TheImprovisor
L Lussekattis skrev:
Bor I södermanland på en gård
Finns husbock norr om Hallandsåsen?

TheImprovisor TheImprovisor skrev:
Finns husbock norr om Hallandsåsen?
Ja, dock inte lika vanligt, men förekommer.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.