Upptäckte idag att vi hade 3 hål som grävt sig in under altanen närmast entrén där vi ofta går. Tyckte hålen såg stora ut, känns inte som möss.
Vad kan det vara? Katt?
Vad kan det vara? Katt?
Redigerat:
Renoverare
· Uppsala
· 2 173 inlägg
Råtta eller sork skulle jag säga.
S stugfar skrev:
Okej, ska man bara täppa för hålen så de inte tar sig ut?Henningelvis skrev:
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Bävling utan tvekan
Klicka här för att svara

