Produkter som diskuteras: "ogräs"
Ogräsrensare Sweeder
Ergonomisk ogräsrensare
79 kr inkl moms
Läs mer
4-5 meters höjd. Längs mitt morgonpromenadstråk klipptes de närmaste metrarna med maskin i slutet av juni - det partiet är nu 'bara' 1,5 m högt ...
Det finns två sorter, parkslide och jätteslide. Jag har inte kollat skillnaden - lika illa bägge sorter ändå för trädgårdar.
Det finns två sorter, parkslide och jätteslide. Jag har inte kollat skillnaden - lika illa bägge sorter ändå för trädgårdar.
Om det vore så enkelt. Risken är att du förstör marken för framtiden om du använder dig av det hårdare roundupmedlet. Nej, jag tror faktiskt inte att det räcker. Rotsystemet kan ta sig 15 m bort från ursprungsplantan. Uttröttningsmetoden kan man använda sig av efter det att man grävt bort alla rötter. Om det nu verkligen är slide - stabb har inte återkommit med konfirmation.ylven skrev:
Tycker att det ser ut som syren faktiskt. Det har ju en tendens att sprida sig oerhört med rotskott som tittar upp lite överallt. Gräv ut det ordentligt och se om du kan hejda spridningen. Får du väck de stora moderplantorna så kanske småslyt ryker med det att de inte är tillräckligt självförsörjande.
Det var så här jag blev döv på ena örat då jag ställde samma fråga till min fru, jag misstänker att det rör sig om Bambu. Bästa sättet att bli av med eländet är att släpa ut tvn och sätta The Last Samurai med Jack Reacher på loop, om den efter 3-4 timmar överlevt & inte krypit iväg över till grannen så är det inget att göra, då är det bara att lägga upp den på AliBaba som diy project o hoppas att nån asiat öppnar plånboken.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Varför är det kopplat på detta sätt i en vridströmbrytare?
El -
Vad är detta för material/typ av skiva?
Byggmaterial & Byggteknik -
Vad är detta för installation i anslutning till platta?
Grund & Markarbeten -
Vad är detta för verktyg? El test? Syl liknande
Verktyg & Maskiner -
Är detta något att oroa sig för?
Bastu