Vad är det som tränger upp min uppfart
Jag har gatsten som legat där 40 år och nu
Börjar bli blöt på ovansidan det kommer
Lite varstans även upp till grunden till huset
Där är inga rör som går där. Är det grundvattnet som är högt? Vem kontaktar jag, bor i Höllviken
Jag har gatsten som legat där 40 år och nu
Börjar bli blöt på ovansidan det kommer
Lite varstans även upp till grunden till huset
Där är inga rör som går där. Är det grundvattnet som är högt? Vem kontaktar jag, bor i Höllviken
Klicka här för att svara


