Tjoho en till tråd gissa verktyget. Jag vet inte vad det är. Egg till en skrapa eller något jordbruksredskap? Hittad i en spiklåda som kommer från en gård som såldes och tömdes.
Är det någon dom vet vad det är? Jag har 18 av de 25 som låg i kartongen från början.
Är det någon dom vet vad det är? Jag har 18 av de 25 som låg i kartongen från början.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Egg till en slåttermaskin.
Helt rätt, bildgooglade och fann det här:Fotografen skrev:
https://www.ebay.com.au/itm/380625531052
Hej
Håller på att rensa i snickarboden och hittar fortfarande saker från förra ägaren, alltid lika spännande!
Någon som vet vad det är för något?
Håller på att rensa i snickarboden och hittar fortfarande saker från förra ägaren, alltid lika spännande!
Någon som vet vad det är för något?
Lysande, tack! Vad använder man avdragare till? Och vad är mötklockan till för- lufttryck…?useless skrev:
Här kommer en till 😊
Produkter som diskuteras: "multimeter"
Multimetrar
Multimetrar är mångsidiga instrument som används inom elektronik och elteknik för att mäta olika parametrar som ström, spänning och resistans. De kan vara digitala eller analoga och är ett oumbärligt verktyg för alla som regelbundet
Läs mer
Haha, kanske det! Känns som jag kan starta ett museum själv. Men man vill inte göra sig av med saker i onödan, kul att se om det går att använda 😊H Henrik 75 skrev: