H
Vad är det för fel? Är det något som fattas? Brådskande altanen behöver rengöras och solen skiner. En av bilderna som man ser inuti är själva handtagets munstycke.
Högtryckstvätt Nilsfisk C 125.3 bråd
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

image.jpg
Skapa konto

image.jpg
Skapa konto

Redigerat:
H
Goteborg skrev:
ser inga bilder?
Nu hoppas jag att bilderna ligger där :)

H
Tomteontheloft skrev:
Ingen O-ring?
Jag, tror att det bör ligga något där, misstänker att det fattas något?

H
Fick ett helt nytt förlängningsrör förra året, aldrig använt, det ät detta röret som det är fel på.

HEM2121 skrev:
Fick ett helt nytt förlängningsrör förra året, aldrig använt, det ät detta röret som det är fel på.
Men sitter det någon O-ring där ? Är väl hantagsdelen som har O-ring.

Redigerat:
H
RoBo skrev:
Men sitter det någon O-ring där ? Är väl hantagsdelen som har O-ring.
Nej, tittade på grannens Nilfisk och det ser likadant ut. Det är förlängningsmunnstycket det är fel på, förmodligen samma fel som de hade på de små munstyckena tidigare. Konturerna är rundade och man ser även att topp är sned.
image.jpg
Skapa konto

H
Ett varv med eltejp om översta delen och problemet är betydligt mindre, nu klarar jag nog att tvätta altanen, så helt klart sitter felet där i toppen, den sluter het enkelt inte tätt, den är felkonstruerad.

Sista bilden på änden har du en fördjupning/spår där skall det sitta en oring typ som på en gardena koppling

H
stomneby skrev:
Sista bilden på änden har du en fördjupning/spår där skall det sitta en oring typ som på en gardena koppling
Det finns inga o-ringar på de små munstyckena heller. Och jag har inte sitt några o-ringar på granns heller.

Det sitter oring på min tvätt som också är en nilfisk så nog skall där finnas oringar

H
stomneby skrev:
Det sitter oring på min tvätt som också är en nilfisk så nog skall där finnas oringar
Har du någon bild? För det vore suveränt så jag der var de skall sitta. För på Nillfisk 125.3 har jag inte sett en enda.

H
stomneby skrev:
[länk]
t
Ja, när jag tittar på den så verkar den mer rak änd den jag har, verkar som spåren i plasten upptill skall vara "oring" , möjligt att de har gjort om den för att den inte har fungerat. Så här ser ovandelen ut på den vi har. image.jpg
Skapa konto
ser era likadana ut som på bilden? Eller är er mer raka?

Redigerat:
Namnlös.png
Skapa konto

• Gilla
RoBo och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.