Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och varför tro?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är en kondensator som hjälper motorn i kompressorn att starta.
https://www.elfa.se/sv/passiva-komp...torer/motorkondensator/c/cat-DNAV_PL_03020605
https://www.elfa.se/sv/passiva-komp...torer/motorkondensator/c/cat-DNAV_PL_03020605
jag tycker det fattas mer
antagligen är det en snål dj--el som tycker att startkondensatorn tar för mycket ström.
Eller är den borttagen i felsökningssyfte
Nu går det ju inte att se vad det är för skåp men vanligtvis är inkommande spänning ansluten på den vita klossen under den svarta kåpan och ansluts även spänningen till temperatukontroll och ev belysning.
Finns detta?
antagligen är det en snål dj--el som tycker att startkondensatorn tar för mycket ström.
Eller är den borttagen i felsökningssyfte
Nu går det ju inte att se vad det är för skåp men vanligtvis är inkommande spänning ansluten på den vita klossen under den svarta kåpan och ansluts även spänningen till temperatukontroll och ev belysning.
Finns detta?
electroluxaren skrev:jag tycker det fattas mer
antagligen är det en snål dj--el som tycker att startkondensatorn tar för mycket ström.
Eller är den borttagen i felsökningssyfte
Nu går det ju inte att se vad det är för skåp men vanligtvis är inkommande spänning ansluten på den vita klossen under den svarta kåpan och ansluts även spänningen till temperatukontroll och ev belysning.
Finns detta?
Ja lyset fungerar
