2 171 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Vabene
pratade med dem på en badrums och köksmössa verkar vara bra grejer. vitvaror ingår vill man ha kändare vitvarumärken kan man få det till annan kostnad då förstås. även montering kan man köpa till. verkar vara bra firma men har ingen övrig efarenhet av dem.
Besökte deras Uppsala-butik härom veckan. Riktigt pinsamt; medioker service och prylar som kanske funkade hos oss för 20 år sen, men är helt ute idag. De rider på Italienska-köket-trenden, fast verkar inte fatta att det måste vara klass på grejorna. Kändes som man kom in på Ullareds, då köper jag hellre Härjedalskök hos marknadsknallarna nere på torget!
/A
/A
Har också varit in på Vabene i Uppsala. Det är väl ganska nyöppnat. Vad var det du tyckte var "prylar som kanske funkade hos oss för 20 år sen"?
Personligen tycker jag köken verkar riktigt snygga. De hade en del coola runda luckor etc i utställningen.
Härjedalskök däremot tycker jag känns helt fel för min smak. Lite pensionärsvarning och "byta luckor svängen". Varit in och tittat och inte något jag fasnat för. Kan tillägga att jag är 35 år och man intresserad av design. Alla har ju olika smak.
De jag tycker verkar ok i Uppsala är: Ekeby Bruk, Vabene, Ballingslöv och Ikea.
Dock lite extra intresserad av mer info om just Vabene så om någon har erfarenheter så pinga gärna! Säljaren jag pratade med hade många och bra uppslag för hur mitt kök skulle kunna designas så det gav i varje fall mig ett bra intryck. Men som sagt intresserad av att höra mera...
Personligen tycker jag köken verkar riktigt snygga. De hade en del coola runda luckor etc i utställningen.
Härjedalskök däremot tycker jag känns helt fel för min smak. Lite pensionärsvarning och "byta luckor svängen". Varit in och tittat och inte något jag fasnat för. Kan tillägga att jag är 35 år och man intresserad av design. Alla har ju olika smak.
De jag tycker verkar ok i Uppsala är: Ekeby Bruk, Vabene, Ballingslöv och Ikea.
Dock lite extra intresserad av mer info om just Vabene så om någon har erfarenheter så pinga gärna! Säljaren jag pratade med hade många och bra uppslag för hur mitt kök skulle kunna designas så det gav i varje fall mig ett bra intryck. Men som sagt intresserad av att höra mera...
Klicka här för att svara