Håller på o går igenom allt som kommit från ikea till det nya köket och undrar en sak ang inbyggnadsugnen. vad händer med det os som blir i en ugn o som på en vanlig spis "sipprar" upp i bakkant? Hittar inget om detta i instruktionsboken o vid en snabb koll så ser jag inget på ugnen som kan släppa ut oset.