Har någon erfarenhet av att bygga med utländska hustillverkare? Tex estländska eller polska husföretag? Med tanke på att både byggmaterial och hantverkare är orimligt dyra i Sverige jämfört med övriga Europa borde det ju bli klart billigare.
 
;)
Detta har diskuterats tidigare under denna sträng, tror jag! Kolla med Sökfunktionen, så hittar Du nog vad Du söker hälsar

Helena med
Sverige Stugan
 
Under 10'/kvm ... 8)
 
Tackar för tips! Har även hittat lettiska trähus på http://www.ipars.se/
Tacksam för lite mer info ang föregående inlägg om 4500 kr/kvm...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.