3 309 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Utländska hustillverkare?
Har någon erfarenhet av att bygga med utländska hustillverkare? Tex estländska eller polska husföretag? Med tanke på att både byggmaterial och hantverkare är orimligt dyra i Sverige jämfört med övriga Europa borde det ju bli klart billigare.
Klicka här för att svara