3 898 läst ·
10 svar
4k läst
10 svar
Utegivare visar fel trots byte
Har en Thermia Diplomat 10 från 2011. Utegivaren visar fel temperatur just under höst och vår då de vandrar mellan 18-10 grader.
Har bytt givare, gjort rent kontakter mm men det är minst 4 grader skillnad (högre) än vad det egentligen är utomhus.
Kan man själv kalibrera eller finns det bra hjälp att få i Göteborg?
Har bytt givare, gjort rent kontakter mm men det är minst 4 grader skillnad (högre) än vad det egentligen är utomhus.
Kan man själv kalibrera eller finns det bra hjälp att få i Göteborg?
Thermia måste ha det och kunna skicka det i PDF för jag hittade ingen på deras sajt.
Men prova också att söka på det, finns, men sajterna kan vara röriga och många gånger ostrukturerade med drösvis av reklam.
Men prova också att söka på det, finns, men sajterna kan vara röriga och många gånger ostrukturerade med drösvis av reklam.
Klicka här för att svara