Tänkte bygga ett utebord i rustik stil. Har funderat på reglar 45x145 som skiva, hur kan jag förhindra att det inte slår sig för mycket eller är det omöjligt?
Skulle man kunna limma ihop reglarna? Plugga eller skruva underifrån? Gör inget om det blir spår i skivan efter de rundade hörnen på reglarna.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.