Hej ‍♂️ någon som vet vad jag kan ta för komplett system för att ersätta den jag har den är från 79 och är ett rdaa system. Har fullt med droppande ventiler eftersom luften står stilla. Bifogar lite bilder. Tack för hjälpen boys and girls
 
  • Närbild på etikett för HAKI ställning med tekniska specifikationer, tillverkad i Sverige.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gammalt värmesystem med droppande ventiler och isolerade rör på en vind.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det ser ut som en Rexovent från Svenska Fläkt. För ett par år sedan bytte jag ut ett sådant till ett Östbergs Heru.
 
  • Gilla
Michel123
  • Laddar…
O olotor skrev:
Det ser ut som en Rexovent från Svenska Fläkt. För ett par år sedan bytte jag ut ett sådant till ett Östbergs Heru.
ja precis såna jag kollade på också, är det bara att ta bort och sätta in den nya eller måste den anpassas mycket??
 
O olotor skrev:
Det ser ut som en Rexovent från Svenska Fläkt. För ett par år sedan bytte jag ut ett sådant till ett Östbergs Heru.
nör man köper ett sådant system ingår det då motorfläktar och rubbet???
taack för svar
 
Det är en komplett "låda", men det är möjligt att du måste anpassa inkommande och utgående rör
 
  • Gilla
Michel123
  • Laddar…
O olotor skrev:
Det är en komplett "låda", men det är möjligt att du måste anpassa inkommande och utgående rör
härligt att det är komplett system i så fall. Står i valet och valet o köpa nya fläktar och filter. Men det kanske är konstgjord andning. ganska kostsam sådan. Kanske är bättre att köpa nytt och veta att den håller ett tag med garanti :-)
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.