funkar igen, dropbox är kanske inte den bästa kanalen :-)
 
Usch. Fy va jobbigt. Hoppas allt kan lösa sig för er!
 
Fan va drygt, beklagar.
 
Vad har hänt på två år.....??
 
Vad har inte hänt :-)

Vi bor iallfall i huset igen.

Blev lite av en knäck och en massa arbete och dränerade konton.

Efter skadan konstaterades det att även det gamla huset var drabbat, vilket innebar att familjen fick flytta ut i 6 månader.

Jag fortsatte mina byggnationer / renovering.
och totalt renoverade allt även den gamla delen.

i den gamla delen passade jag på att göra lite små justeringar så som. All - el, avlopp,vatten, la in golvvärme slog ut väggar, innertak, fönster, dörrar, passade även på att gräva en pool när vattnet sjunkit undan när grävare ändån var på plats...

Men nu står det där och vi bor hemma :-)

Det enda som inte är klart är 2 trösklar men de får vänta till vi flyttar :-)

och nya projekt är pågående badtunna, samt uterum.

Skall se om jag kan gräva fram lite före efter bilder...
 
Oj, vilken totalkatastrof! Hoppas ni är på fötter igen efter allt arbete och fix.
 
Redigerat:
hejsan, Tänkte kolla läget ? Hur lång har ni kommit med projektet ? tack i förhand.
 
Hej!

Projektet är klart och färdigt, men med tanke på översvämningar etc som gjorde att vi även fick riva i den "gamla" delen av huset så försvann engagemanget att lägga upp bilder :-)
 
Tack för svaret. Vi går i tanke att bygga till som vinkelhus - i 1,5 planshus med 50 kvm i bottenvåning med öppenplanlösning ( kök,matplats, vardagsrum). I övreplan blir det halva delen ett sovrum övanpå köket o en del av matplatsten. Övanför Vardagsrum blir det öppet till Nok. Har frågat lite synpunkter i andra post men fick inte tillräckligt svar, så ska fråga igen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.