Hej! Jag skulle vilja sätta in utanpåliggande spröjs i fönstren till mitt hus. Problemet är att det yttre fönstret är kittat utvändigt vilket ger en väldigt liten ram att fästa spröjset i (se bilder). Det skulle säkert gå att installera mellanliggande spröjs i utrymmet mellan glasen, men jag tycker utanpåliggande är snyggast... Tar tacksamt emot förslag på hur spröjset skulle kunna fästas utvändigt. Eller ska jag släppa tanken och gå vidare med mellanliggande spröjs istället? 
Klicka här för att svara


