Morrn,
min snik-DeWalt till skruvdragare har lämnat in, så jag är på jakt efter en ny av lite bättre snitt - har sett att det säljs en hel del Makita och Hitachi i USA i ett skick som kallas "Factory Reconditioned", "Certified to be of the finest quality", "Flawless condition" bla bla. Är det någon som har erfarenheter av sådana maskiner, eller eventuellt vet vad de har för bakgrund (skylt-/demoex, möjligen?)? De säljs ofta med garanti som nya, så man inbillar ju sig att det borde vara OK.