Hej
Vi er en dansk familie, som påtænker at købe et fritidshus i Sverige. Nu har vi fundet et, vi synes om, men der står i annoncen:
"Dog vand fra egen brønd. Der er vand i brønden, men kan d.d. ikke bruges til at drikke før det er renset da huset har stået ubeboet en årrække"
Fråge: Hvad vil det mon koste at få renset en sådan brøn, så man kan få rent drikkevand
Venlig hilsen Birgitte