Samma här Jesca, det växer tidvis helt förfärligt.
Din uppskattning av dygntillväxt känns inte överdriven.
I de lägena ångrar jag att det blev en multiklippmaskin, för det blir en herrans massa gräsklipp.
Nu har jag inte vattnat på någon månad så nu har det lugnat sig sig lite och jag klipper bara två gånger i veckan, men då är det rätt långt. Det hela satt rejäl fart efter jag gödslade med Super Gramino - effektiva grejer det där.

Vädret vi haft med lite sol och lite regn om vartannat måste vara optimalt för gräsmattor.