Om jag ska göra en tegelterass 40 cm ovanför marken, hur gör jag enklast detta? En ram av lecablock och fyller upp med makadam inuti? L-stöd? Behöver jag ändå gräva bort gräs och matjord under terassen? Den kommer vara ca 8x1,6 m och mot ett hus med betonggrund.
Har försökt googla men hittar inte mycket hjälp, jag tar tacksamt emot länkar!