Äntligen har vi köpt ett hus och flyttat in, idag värms det endast med elpatronen i pannan, men enligt elbolaget drar det mer än de kan leverera :wow: men nu har jag köpt en begagnad luft/vatten med lite tillbehör som ska kopplas in snart. jag tänkte att någon som var kunnig kunde säga om det är nått jag missat. det är bara en principskiss så inga expansionstankar, säkerhetsventiler m.m är med.
men det jag har och kommer använda mej av är
VPA 200/300
Nibe ELK213
AERMEC 15kW luft/vatten värmepump
Nibe Combi
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
jag tänkte köra på fast kondensering på ca 40-45grader.
tar gärna emot kommentarer och ideer.
MVH
Larzken