Vi verkar ju vara rörande överens här på forumet om att önska att LR skall klippa även på väg hem till laddstationen. På sidan http://worxlandroid.com/sv under fliken kundtjänst finns ett formulär "Återkoppling från kund"
Har precis skickat en önskan med denna synpunkt, vore ju bra om så många som möjligt påtalade detta så kanske vi kan få en uppdaterad mjukvara i framtiden Har för övrigt ver.3.14