Har byggt till och nu fanns inte wirsbo termostat att köpa. Så fick köpa uponor Termostat t-35 istället
Vilket inte skulle vara några problem att koppla ihop med wirsbo regelercentral. Men vart fundersam efterom wirsbo använder 3 kablar medans uponor endast 2. Någon som vet hur man kopplar ihop detta?

\Fredry
 
Det fungerar inte. Du får försöka få tag i samma variant. T-35 har ingen reglerfunktion i sig den sitter numera i boxen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.