Såg att uponor hade nåt de kallar för uponor hemma, där de hjälper till med att förmedla vvs are. Nån som har erfarenhet av de, om det är bra eller är det modell mockfjärd.. varierande kvalitet samt många lycksökare som går en kurs och sedan kan kalla sig utvald expert..
Jag har deltagit i ganska många kurser under årens lopp med Uponor och det krävs inte så mycket för att dom ska kalla en "diplomerad".
Men en snabb titt på kartan så är det inte så många VVS-företag som är med i detta än.
När lanserade Uponor konceptet?
Men en snabb titt på kartan så är det inte så många VVS-företag som är med i detta än.
När lanserade Uponor konceptet?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En GV -anläggning går inte att göra mer än på ett sätt , det är fördelare och slangar som ska installeras ochn någon form av värmekälla och den kan vara av olika art , det är där det skiljer sig lite i utförandet , annars inget märkvärdigt .
Undrar vad det betyder med Uponors auktoriserng , det är väl lite diffust , går det att få en annan röris att utföra det , som tidigare sagt för en annan penning det är den stora frågan
Det är som vilken annan auktoriserng av företag som helst , där den säljande säger att dom här är bra , ta dom , men är dom billigast då , kan tänka mig att dom som gått i s.k skola vädrar morgonluft och förväntar sig mer jobb
Undrar vad det betyder med Uponors auktoriserng , det är väl lite diffust , går det att få en annan röris att utföra det , som tidigare sagt för en annan penning det är den stora frågan
Det är som vilken annan auktoriserng av företag som helst , där den säljande säger att dom här är bra , ta dom , men är dom billigast då , kan tänka mig att dom som gått i s.k skola vädrar morgonluft och förväntar sig mer jobb
Klicka här för att svara