Hej,

Har 3 ringar golvvärmeslang över.
1st. 60m - 600kr.
2st. 40m - 400kr/st

Eller rubbet för 1200.

Finns i Karlstad.

//Fredrik
 
Märke och dimension?
 
nino nino skrev:
Märke och dimension?
?
 
Krilleman
Det står ju på överskriften! 17mm Upp&Ner, förlåt jag menar ju såklart Uponor.
 
Haha ja jäklar när man inte kan läsa...
Krilleman det är inte samma som vanliga rir dimensionen va, dom är väl 15 eller 16?
 
Golvvärmerör och RiR är inte samma dimensioner (oftast inte tekniskt likadana)
 
Finns kvar
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.