Kan vara luft i den slingan och när flödet går genom dom andra så finns inget tryck kvar . Du har en pump i VP som trycker ut flödet, vad står den på nu, gasa på den till max och ha allt annat stängt så kanske det åker ut ev en luftbubbla. det kan vara svårt att lossa den och kan ta någon/ra timmar . Flödet måste upp i fart så att en ev. bubbla börjar rotera och då slås den sönder i microbubblor och åker med ut. Har skruvat upp stryparen upp sexkantshatten.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.