3 297 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
universaldrill?
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
var idag till Åsele marknad och där visade en säljare nån borr kasett vid namn universal drill, extrem borrningsförmåga fanns det tydligen enligt säljaren.
jag missade dock när han demonstrerade borren..
fanns 2 olika kasetter en för 500 och en för 800 vill jag minnas så dom va ganska saftigt prissatta..
är det någon som testat denna? är den bättre än de övriga som finns därute? marknads artiklar gör mig nämligen lite suspekt :|
www.universaldrill.com
jag missade dock när han demonstrerade borren..
fanns 2 olika kasetter en för 500 och en för 800 vill jag minnas så dom va ganska saftigt prissatta..
är det någon som testat denna? är den bättre än de övriga som finns därute? marknads artiklar gör mig nämligen lite suspekt :|
www.universaldrill.com
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
Skulle kunna vara den här http://www.artu.de/index.php?id=86&L=1 Bosch har något liknande med artikelnummer 2607010546 7 Det skiljer lite på dimensionerna men jag skulle välja Boschsetet.Dels pga priset och dels pga jag känner igen märket.
Men i första hand skulle jag köpa borr avpassade för det jag ska borra. Jag har aldrig tyckt om universalprylar. De är sällan bra på något eller kanske man ska säga att de är lika dåliga till allt :@
Men i första hand skulle jag köpa borr avpassade för det jag ska borra. Jag har aldrig tyckt om universalprylar. De är sällan bra på något eller kanske man ska säga att de är lika dåliga till allt :@
Moderator
· Stockholm
· 57 831 inlägg
har just plockat bort lite dold reklam från företaget som säljer produkten.
Texten på hemsidan känns lite suspekt.
Tungstenkarbid det är vanlig hårdmetall. Känns som om de vill att något vanligt ska låta väldigt speciellt.
Borrtypen är inte ny precis heller den har funnits minst sen mitten av 80talet. Jag kan ur minnet räkna upp minst 4-5 olika tillverkare/märken.
Spontant känns inte en marknads knalle som rätt källa.
Tungstenkarbid det är vanlig hårdmetall. Känns som om de vill att något vanligt ska låta väldigt speciellt.
Borrtypen är inte ny precis heller den har funnits minst sen mitten av 80talet. Jag kan ur minnet räkna upp minst 4-5 olika tillverkare/märken.
Spontant känns inte en marknads knalle som rätt källa.
Klicka här för att svara