Komplett system med Systainer, styrskenor, dogs, bussningar och tillbehör enligt bilder. Mycket fint skick. Hämtas helst i Malmö, men kan skickas.
Visa bilaga 987563Pris: 8 500 kr eller bud.

R RichardH skrev:
Komplett system med Systainer, styrskenor, dogs, bussningar och tillbehör enligt bilder. Mycket fint skick. Hämtas helst i Malmö, men kan skickas.
[media]Pris: 8 500 kr eller bud.
Du får be någon administratör flytta d n roll ill säljes-forumet

Frustrator Frustrator skrev:
Du får be någon administratör flytta d n roll ill säljes-forumet
Ok, sorry, har inte riktigt koll på vad som gäller tydligen. Flytta gärna inlägget så det hamnar rätt. Jag har försökt ta bort det, men vet inte riktigt hur det går till🙁

R RichardH skrev:
Ok, sorry, har inte riktigt koll på vad som gäller tydligen. Flytta gärna inlägget så det hamnar rätt. Jag har försökt ta bort det, men vet inte riktigt hur det går till🙁
Jag kan inte flytta men kanske @Daniel_N ?

fixat!

Bilden verkar inte fungera, så du får gärna ladda upp den på nytt så man kan se vad som ingår 🙂

Tack!
R RichardH skrev:
[media]Pris: 8 500 kr eller bud.
T Trafikverket1 skrev:
Bilden verkar inte fungera, så du får gärna ladda upp den på nytt så man kan se vad som ingår 🙂
Inlägget blev flyttat av admin, kanske därför. Skall lägga upp en ny bild så snart jag hinner

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.